Sunday, August 8, 2010

Mari Kita Ke Hutan. Er, Maksud Aku, Mari Kita Bersukan


bagi aku sukan adalah satu bentuk komunism
(dan sebab tu la aku tak bersukan)


(aku rasa blog ni akan buat aku lagi cepat kena charge bawah ISA, Akta Fitnah, Hasutan, AUKU dan Penerbitan dari yg sepatutnya. bila mana blog ni memberi ruang untuk aku kritik sepuas-puasnya. kah kah kah)

bila bercakap pasal sukan, otak aku mula jadi mental. kadang-kadang boleh hormon dibuatnya. bukan apa, kau bayangkan duduk terperangkap dekat kedai mamak dengan kaki bola dan dorg bercakap tetang satu subjek yg semacam asing dgn kau. rasa macam kau dah ter-alienasi dekat planet kau sendiri. sedihkan? huhu (fak, sumpah "huhu" gagal mengekspreskan emosi sedih sebenarnya, and aku pelik kenapa orang still pakai). sbb malam sebelumnya tu ada latenight movie dekat siaran t-vo konvesional. aku cenderung pilih tgk perempuan hot berlakon jd pencuri dari jantan-jantan berebut bole. ye dak? kekeke

jadi aku dekat sini bukanlah secara mutlaknya berbicara tentang sukan. secara tepatnya aku akan berbicara tentang perkara yg BERKAITAN dgn sukan. bila ada kata hubung "berkaitan" wujud dalam nahu ayat, undang-undangnya akan berubah. satu perkataan yg akan melegimitasikan perkara-perkara yg bersabit. semuanya akan dirangkum dan dikompilkan jadi satu warta sukan. paralel dgn niat blog ini ditubuhkan adalah untuk, erk, ok mungkin tak ada sebab selain dr minat ktorg dekat sukan. for the sake of comunism yo ! erk, maksud aku sukan :)

jadinya, apa yg akan aku post kn dekat laman ni ialah ;
- perkara berkaitan hubungan kelamin atlit
- politik sukan
- ramalan perlawanan (ktorg ada ahli tarot dan okultis ktorg sendiri)
- tips untuk kaki judi
- sesi berkenalan dgn gadis kaki panjang atau ice-breaking khas untuk loner, pathetic, dan loser

so, till then. dan stick la dgn saluran kencing eh apa, sokan? ni. kah kah kah

No comments:

Post a Comment