Saturday, September 25, 2010

Edisi Lepas Raya

Fuuhh, lama juga aku dan rakan pengulas yang satu lagi, Encik Azim Suhaili bercuti raya. Aku kembali punch in ke pejabat Saloran Sokan pagi Khamis haritu sambil mengumpul material untuk tulisan-tulisan masa hadapan.

Aku dan Azim diberi cuti sehingga raya ke-18 oleh pihak pengurusan. Namun atas dasar kesiankan Mukmin Samad yang terpaksa bekerja seawal raya ketiga, aku pendekkan cuti seminggu lebih awal. Untuk pengetahuan semua, beliau terpaksa masuk kerja awal sebab cuti tak diluluskan.

Namun ini adalah siri kegagalan beliau dan pasukannya.

-Perak 0-2 Kedah
-UNITED 3-2 Liverpool
-Perak 2-2 Johor FC
-Liverpool 2-2 NORTHAMPTON (2-4 on penalty)
-Liverpool 2-2 SUNDERLAND

Aku kurang yakin la Abe Mukmin kite ni kenal lagi tak maksud KEMENANGAN. Kah kah kah!

Bawak bersabar ye Min.

1 comment: